Szabadelvű blog

ORSZÁGHÁZI KÁVÉ

ORSZÁGHÁZI KÁVÉ

A populizmus nem menő

Vagy mégis? Május 26-án meglátjuk!

2019. április 05. - Wamberger Simon

A miniszterelnök az EP-kampány nyitójában nem sok újdonságot mondott, így nem is ezt kívánom elemezni, hanem összességében Orbán európai törekvéseit, terveit. Orbán Viktor az elmúlt időszakban próbál úgy viselkedni, mintha ő lenne a magyar Trump - vagy inkább az európai Trump-, a különc politikus, ami a szíván az a száján. Sokan próbálnak párhuzamot állítani Orbán és Trump között, azonban bármennyire is szélsőséges véleménye is van sokszor az amerikai elnöknek, ő pestiesen kifejezve: menő. Orbán nem menő, ő egy kiégett, vén politikus. A magyar miniszterelnök európai szinten kívánhatja véghez vinni azt, amit Trump Amerikában: a háttérből előre törni és átvenni a politikai vezető szerepet. Azonban az EPP felfüggesztés, illetve Orbán híre Európában ezt az európai szinten történő politizálást nem teszik lehetővé a következő években. De meglátjuk majd.

27266511_2091249_d2a459b5660eb5df47ed4452bb89bacc_wm.jpg

Trump tényleg nem a politikából jött, ő az üzleti világból, a civil szférából, tehát minden hibája ellenére valószínűleg jobban ért a pénzügyekhez, a gazdálkodáshoz, mint a piaci szférában egyáltalán nem jártas magyar miniszterelnök. Orbán apja az MSZP tagja volt, - ahogy a fideszes elit egy jó része is - , illetve a miniszterelnök jogot is tanulhatott a szocialista érában, így Orbán hazudik, mikor azt állítja, hogy a népből jött, ő egy utcai harcos. De azért azt ne felejtsük el megemlíteni, hogy Trump-tól nem áll távol a rasszizmus, homofóbia, xenofóbia, ezek tekintetében van sok közös pont a személyiségében a magyar miniszterelnökkel. Azonban az Egyesült Államokban a fejlett intézményrendszernek köszönhetően és a törvény mindenekelőtti tiszteletéből fakadóan elő sem fordulhatna, hogy bárki is teljhatalmat szerezzen, mint Orbán hazánkban. Tehát a fékek és ellensúlyok rendszere tehette Trumpot menővé, azáltal, hogy elfojtja, de legalábbis visszafogja az elnök szélsőséges, forrófejű habitusát. Nyilván a két ország közötti különbség főként az eltérő történelemben keresendő, mivel az USA-ban már elég régen megtörtént a közös megegyezésen nyugvó, alapvető értékek lefektetése, így a Kongresszus, Alkotmánybíróság, és egyéb intézmények majdnem akkora tiszteletet élveznek, mint az elnöki pozíció. Lényegében mindegy is ki él a Fehér Házban, ha a szakértőkből álló intézmények és a két párt által kiegyensúlyozott törvényhozás megfelelően végzi a dolgát. Jelenleg mindennél fontosabban ezek az intézmények - bár alapvetően nem is kellene észre venniük az állampolgároknak az állam működését - jelen esetben egy olyan ember az elnök, aki nem tudja visszafogni az indulatait, tehát ezt a független intézményeknek, bíróságoknak és a kétpárti törvényhozásnak kell elvégeznie és el is végzi ezt a feladatát.

Szóval, ha úgy vesszük, hogy Orbán a magyar Trump, akkor viszont a magyar intézményrendszer nem eléggé felkészült a hozzá hasonló populisták megfékezésére, ez érthető is, mivel a magyar demokrácia eléggé fiatal, nem kipróbált, illetve nem teljes konszenzuson alapul. Ha hatalomra kerül egy új párt, akkor eltöröl szinte minden intézkedést, amit az előző kormány hozott, és újra szabályoz bizonyos területeket, ami szép és jó, de ennek köszönhetően nagyon lassan halad a magyar demokrácia, politika, jogrendszer fejlődése, és ez közvetve visszatartja a gazdaság fejlődését. Ebből az egész örökké tartó huzavonából csak a magyar emberek jönnek ki rosszul és ezt több évtizedre előre nézve kijelenthetjük. Ebben Magyarországon minden politikai párt érintett, a Fidesz is rengeteg olyan intézkedést törölt el 2010 után, melyek -  a baloldal minden hibája ellenére - nem voltak rossz kezdeményezések, de a jelenlegi baloldal is rendre azzal kampányolt, hogy pl. új Alkotmányt ad az országnak, ha hatalomra kerül. Egyszer le kell fekteti alapvető értékeket, az igaz, hogy az Alaptörvényt főként a Fidesz kétharmados többsége támogatta, szükség is volt új alkotmányra, azonban a több párti konszenzus és egy népszavazás is szükséges lett volna. Tehát egy új alkotmány elfogadása nem megoldás, viszont egy átfogó alkotmánymódosítás elengedhetetlen, amely előtérbe helyezi az európai értékeket, szélesebb értelemben határozza meg a család és a házasság intézményének fogalmát, garantálja a jogállamiságot, a demokráciát és nagy hangsúlyt fektet a nemzeti értékekre. Az ismeretes, hogy a jelenlegi kormány a nemzeti értékek védelmezőjeként tünteti fel magát, azt azonban ki kell jelenteni, hogy a fasizmus nem nemzeti érték, ahogy a kommunizmus sem.

Nem Orbánt, vagy a Fideszt kell kizárólag okolni, azért, amiért kisajátították a politikai teret és diktatúrát építenek - egyébként a magyar politika számos szereplője élt volna ezzel a lehetőséggel, ha megadatik -, mert Orbánék csak kihasználták a magyar nemzet mentális betegségét. Ez egyébként világtrend, azonban Magyarországon ez előbb kezdődött és valószínűleg később is fogunk kikeveredni a populizmus hálójából, mint a világ többi része. Magyarországon még ki kell fejlődnie a fékek és ellensúlyok rendszerének, amihez a Fidesz lehet, hogy történelmi szinten hozzá is járul, mivel egy-két évtized múlva, mikor legközelebb eljöhet egy újabb rendszerváltás, akkor már még okosabb lehet a magyar társadalom e tekintetben, tehát milyen fékeket és ellensúlyokat szükséges a rendszerbe beépíteni. Mikor a magyar társadalom intellektuálisan el jut odáig, hogy meg tudja érteni mi is a populizmus és hogyan lehet ellene védekezni, akkor fog megbukni Orbán rendszere és akkor tudjuk elzavarni a hozzá hasonló politikusokat.

Nagy-Britanniában is volt Orbán kaliberű populista politikus Nigel Farage, ő egyszer meg tudta győzni a brit választókat, de ez egyszeri alkalom volt, a britek sem olyannyira buták és tájékozatlanok, hogy többször is elhiggyék a demagóg, populista hazugságokat. Tehát mindenhol fel-fel bukkannak a populisták, de valahol már kialakult egyfajta immunitás ellenük, mind a választópolgárokban, mind intézményrendszeri szinten.

Lehet, hogy Orbánék teljesen elhiszik amit mondanak és nem veszik észre, hogy olyan diktatúrát építenek, mint a kommunizmus? Lehet, hogy akkor fognak rájönni erre, mikor már késő lesz?

 

Kép forrása

A bejegyzés trackback címe:

https://orszaghazikave.blog.hu/api/trackback/id/tr8614738761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ménár Atya 2019.04.05. 21:18:48

Húha, orbi nem menő, és diktatúrát is épít, és mszps az apja, és egyszer csúnyán is beszélt, és eldobott egy papír zacsit.....
Valami újat kellene már mondani, mert lassan 20 éve ezeket a hülyeségeket tolják, már unalmas.
Ettől itt nem lesz változás.
Egyszerűen már kínos ez az idiótaság,amivel orbit próbálják démonizálni, de közben már teljesen komolytalanná vált ez a fajta hangulat gerjesztés.
2002 után lassan kihalt az a saskabarén, meg heti hetesen szocializálódott réteg, akinek ezeket ellehetett még adni.
De hajrá, majd meglátjuk a választók hogy gondolják ezt.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.04.05. 21:27:50

Ha a populizmus nem menő, akkor nyilvánvalóan az elitizmus (előkelősködés/sznobság/kisebbségi hatalomgyakorlás) a menő.

Rettegek mert ballib vagyok 2019.04.05. 21:31:42

Hogy a faszba nem tudjátok megunni...

Mikor nem a tetves MSZMP utódpártjai kormányoznak DK-stul, nem egy Horn szintű pufajkás, Medgyessy féle ügynök, vagy Gyurcsány szintű spicli kormányoz, akkor lépten nyomon diktatúráztok, atiszemitáztok bérrettegtek rendszerváltás óta.

Teszitek mindezt úgy, hogy Gyurcsány beazonosíthatatlan karhatamistákkal verette szét 2006-ban az ellenzéki tüntetűket, KGB ügynökökkel világítottatta át a nemzetbiztonsági hivatalt.

Tényleg nem érzitek mennyire szánlamas, és röhejes, ez a munkásőr tempó ? :DDDD

jajdehülyevagyok 2019.04.05. 21:39:28

Fel kéne hagyni a politikai elemzéssel....

Nagykörúton túli magyar 2019.04.05. 22:14:34

@jajdehülyevagyok: nehogy, az ilyen böszmék nélkül, az írásaik nélkül, a tüntijeik nélkül nem tartanánk itt:
www.portfolio.hu/img/upload/2019/02/u2-20190214.png

Valahová Venezuela szintjére vitték volna már ez idő alatt az országot.

Blogolo Blogi 2019.04.05. 22:14:47

@Rettegek mert ballib vagyok: es a legjobb, ahogy a seggnyalok masodperc tortresze alatt raugranak ezekre a blogokra. Szegeny Viktor, mindenki csufolja.
Ami pedig kulon szanalmas, az a Gyurcsanyozas, bar azt legalabb jol erzitek, hogy nem erdemes magasabbra allitani a lecet, ha Viktort ossze kell valakivel hasonlitani.
Fideszbirkak, hajra, rettegesre fel, a migranskaravan mar feni a fogat a jerkékre.

orbántrollirtó 2019.04.05. 22:28:50

@Ma is mentek gecizni?: @Ménár Atya: @Rettegek mert ballib vagyok:

Te nyomoronc fizetett hazug orbántroll. Azt hiszed ez a fideszes köztévé hogy folyamatosan hazudsz? Azt hiszed, hogy ha három nicken hazudsz, majd hisz neked valaki te agyatlan hülye?

Az orbáni moslékból elegünk van nekünk is és Európának is. Takarodj innen, menj az origóra, vagy valamelyik fideszes szennylapra te rothadék hazug propagandista. A világ szégyenévé tettétek az országot nem győzzük majd lemosni a gyalázatot.

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2019.04.05. 22:32:22

A populizmus menő, annak is kell lennie. A nép döntött, a nép választott, a nép akaratát hajtja végre. Orbán menő. Ti nem vagytok azok. Nem értitek miért? Mert leszarjátok a népet és ezért cserébe a nép is szarik rátok. A seggbe se fogtok rákászni a következő választáson.

morph on deer 2019.04.05. 22:55:57

”Orbán apja az MSZP tagja volt”

Kicsit több volt ott a betű: MSZMP volt a tisztességes neve. Állítólag egykor munkások (is) voltak a pártban, ezért volt az extra M, mint Munkás.

morph on deer 2019.04.05. 23:09:42

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta:

“A populizmus menő, annak is kell lennie.”

Szerintem is. Minél messzebbre, annál jobb.

Amit a híveknek nem sikerül felfognia, az a röpke tény, hogy orbán eltaktikázta magát, és pillanatnyilag épp sikerült a két szék közé manővereznie!
Erről szólt a mostani ágálása, - kicsit jobban oda kéne figyelni, drága elvtársak!

Ugyanis lemaradt azeurópai szélsőjobb vezérének szerepéről, - mert az már Salvini, vita nincs ezügyben - közben most már esélye nincs mérvadó vezető szerephez jutni sem a néppártban, sem azok elhagyása után máshol!

Ez azt jelenti, hogy vagy előlről kell kezdenie egy teljesen saját vonalat az EP-ben, mint bármelyik kezdőnek, vagy meg, - ahogy most látszik, - nekiesik egymaga mindenki másnak, és reméli, hogy ég-föld összeszakad, és valami csoda folytán pont rá lesz szükség, hogy “megmentse” Európát..!

Dream on, viktorka!

Nagykörúton túli magyar 2019.04.05. 23:36:39

@orbántrollirtó: A 3 fős GIGA tüntik után kussban maradnék. Bár szerintem te csak egy robot vagy, hiszen csak ugyanazt mondod minden hozzászólásoddal.
Mondtam volna, hogy mesterséges intelligencia, de hát intelligencia, na az pont nincs esetedben.

Nagykörúton túli magyar 2019.04.05. 23:40:16

@orbántrollirtó:
"2018.12.25. óta tag. "

Karácsonykor is ezzel foglalkoztál? Nem a család?
Szar lehet az életed.

darlacko 2019.04.05. 23:43:48

A globális háttérhatalmi elit reszket, mert néhány országban a nép azokra szavazott, akik néha a nép érdekeit is nézik. Persze mellette lopnak is, de az alternatíva a globális elitet kiszolgáló helyi politikai elit lenne. Rájuk nem szavaz már épeszű ember, Gyurcsány ezerszer is feljelentheti Magyarországot, rázhatja a kerítést Szerbia felől, nem jut a hatalom közelébe. Az egész ellenzékre (DK-tól a Jobbikig) nem szavaznának annyian ma, mint a Fideszre.

Az emlegetett európai értékeknek az iszlamizmus mióta része? Nem úgy tűnik, hogy a nyugatiak annyira boldogok lennének ezzel az "újeurópai" értékrenddel.

nemecsekerno_007 2019.04.05. 23:57:08

Szánalmasak vagytok, ugyanazt a hülyeséget toljátok már10 éve... Eredmény nélkül....

Volt 8 évetek bizonyítani, úgy sikerült ahogy sikerült. A többség nem kér belőletek... Ez van....

morph on deer 2019.04.06. 00:27:22

@darlacko:
“Az emlegetett európai értékeknek az iszlamizmus mióta része?”

Milyen iszlamizmusról beszélsz, szerinted?
Hol van “iszlamizmus” Európában, szerinted?

És ami még fontosabb:
“Az emlegetett európai értékeknek az orbanizmus mióta része?”

Ideje lenne észrevenni, hogy Európa nem kér orbánból, és előbb utóbb nem találsz már civilizált országot, ahol szivesen látnák.
Ezt legalább sikerült elérnie.
Miért, ez is valami...

apro_marosan_petergabor 2019.04.06. 01:05:32

- Nincs már szadesz sok éve, de szétfröccsent szellemi utódai még mindig ugyan azt mantrázzák, semmit sem tanulva a párt szamárbőrszerü zsugorodásából
- most a populizmust találták ki szitokszónak az elitisták. A "populisták"-kal nincsen baj, azok demokraták, hiszen népakarat szerint irányítják az osszágot, az elitistákkal több baj van, egyrészt magukat nevezték ki "elitnek", ami egyáltalán nem a valóságot tükrözi, hiszen semmi sem igazolja, hogy ők a legjobbak lennének (a szadeszt is annak vélte saját magát), másrészt közük nincsen a demokráciához, hiszen ennek az önjelölt cspatnak az érdekei szerint irányítanák az országot
- tehát az elitisták valamilyen politikai circulos viciózust próbának létrehozni, azaz politikai Münchausen báróként viselkednek, aki saját magát a saját hajánál fogva rántja ki a latrinából...
- Ez nemigen lehet eredményes ezért egyre mélyebre süllyednek a szuaréba

darlacko 2019.04.06. 03:12:48

@morph on deer: ideje lenne észrevenni, hogy olyan nincs, hogy orbánizmus

Orbánnak nincs ideológiája. A nép választotta, nem azért mert annyira hibátlan, hanem mert az Orbánnal szemben felállított minden alternatíva rosszabb. Orbán lop, nepotista, közben kiszolgálja a nyugati tőkét, de akik előtte voltak és most is ágaskodnak a hatalomra, azokból a tapasztalatok miatt nem kér a nép. Nem Orbán a jó, az ellenzéke annyira sz@r, hogy senki nem kér belőlük. És ez a legnagyobb baj, hogy Magyarországon ma a fidesznyikek uralma a kisebb rossz az emberek szemében.

Én külföldön élek, nekem nem jött be az Orsós-rendszer, de az elmúltnyócévet se sírom vissza.

haXXXor 2019.04.06. 05:46:05

A Fradi jobb. Mocskos lilák!!44

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.06. 07:17:06

A nép mindig nyer, előbb vagy utóbb. Ezért képtelenek a liberálisok legyőzni a populizmust.

orbántrollirtó 2019.04.06. 07:18:46

@apro_marosan_petergabor: @Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: @nemecsekerno_007:

Még fel sem kelt a nap, már új nickekkel próbálkozol te nyomoronc fideszpropagandista? Nem loptatok még eleget? Nem lett orbán összes haverja, rokona, csókosa, milliárdos? Nincs még tiborcznak 50 milliós terepjárója, Orbán lányának 1 millió forintos Dior táskája és 12 milliós karórája? Nincs még mészáros gázszerelőnek yachtja és 300 milliárdos vagyona, Lázárnak pedig vadászkastélya?

Dehogy nincs! Összelopták! Elrabolták a magyar néptől!

Ezért hát takarodj a Ripostra, vagy az Origora te patkány troll, mert az orbáni moslékra sem a magyarság sem a Néppárt nem vevő! Menj a kurva anyádba.

Gyorgy007 2019.04.06. 07:30:45

"ő pestiesen kifejezve: menő. Orbán nem menő, ő egy kiégett, vén politikus. "
Eddig olvastam....

Kár lenne több időt szánni egy SimonN féle böffentésre...
Még egy éve sincs, hogy megkaptátok a harmadik kétharmadot a pofátokra, és még mindig itt tartotok...

Nzoltan 2019.04.06. 08:15:34

Lehet, hogy nem menő(bizonyos körökben), de népszerű.

Helga Beauty Salon. 2019.04.06. 08:18:53

A populizmus nem menő?
Nem is olvastam tovább. Eddig azt hittem, hogy a B1-en megfordulók részéről ez csak felvett primitivítás a ballib olvasók igényeinek kielégítésére, valamint a teljesen hülyének gondolt ellenoldaliak meggyőzésére, de most már teljesen világos hogy ezeket a kreténségeket teljes meggyőződéssel írják és rakják ki a jobb sorsra érdemes olvasók elé!

alfacharlybravo 2019.04.06. 08:42:50

@Blogolo Blogi: Hát hadházi lukas zoknijához képest Gyurcsány egy obeliszk.

alfacharlybravo 2019.04.06. 08:45:07

@orbántrollirtó: Magyarság? Milyen szert használsz, vagy éppen rohamod van?

Európai téridő 2019.04.06. 09:10:57

Nem menő, mert nem alkalomra szóló divatcikk, komolyabb annál. De abban a komolyabb tartományban igenis népszerű, az elitisták a hülyék, mert először elbagatellizálták a rájuk berágó sokaságot. A Trump ellen áskálódó és az intézményrendszerrel "trükköző" odaátiak pedig rendre felsülnek, mert az Elnök intézménye náluk azért nagyobb tekintéllyel bír. Bizony, egyfajta "tekintélyuralom" van ott is. És az áskálódások néha már-már ama ország szétcseszésére irányuló próbálkozássá is próbálnak fajulni.

Ménár Atya 2019.04.06. 09:15:06

@orbántrollirtó:
Tudod cimbora, mindenki magából indul ki, tehát, gondolom, neked biztosan van sok sok neved, amin kommentelsz.
Nekem erre nincs szükségem, látod ennyivel okosabb vagyok nálad, én nem hiszem, hogy az itteni kommunikáció bármit is változtatna bármin.
Max megismerem némelyikőtök valóságtól elrugaszkodott gondolkodásmódját.
Láthatóan te is a zakkantak közé tartozol, akik azt hiszik hogy ők vannak hatalmon, éss kedden orbi bukik.
De ha bevennéd a gyógyszereidet,és kicsit észhez térnél, akkor felfoghatnád, hogy orbi már a 4. ciklusát tölti, ebből 3-at egyhuzamban, és hiába kínlódsz, ez nem fog változni.
Megértem, hogy ilyen infantilis írásokra gerjedtek, mint amikor olyan érveket sorakoztatnak fel, hogy "orbán nem menő", és az apja mszp-s volt, de az ilyen ostobaságokban az a legnagyobb gáz, hogy egyrészt leszarja az ember, másrészt meg érdektelen.
Az apád vélt bűneiért büntetnéd a gyerekét mi?
Hát ez erjóper demokrata liberális gondolkodás, gondolom a fasszopó dobrev klárát is így büntetnéd, mert az őse részt vett az 56"os megtorlások ügyintézésében,végrehajtásában, és nagypapi nem 186000. senki volt, hanem a rendszer végrehajtója,és haszonélvezője, ma pedig klárika ep képviselőnek készül a náci jobbikkal megtámogatva :)
Tudod mi a különbség a hülye buta lankadt fax és te közted?
Semmi! :D:D

vergyula 2019.04.06. 09:16:32

A populizmus populáris..... :)
A populizmus azt jelent, hogy a nép akarata érvényesül? Hogy a kormány kiszolgálja a nép érdekeit?
Nem. A populizmus azt jelenti, hogy kiszolgáljuk a választás megnyeréséhez szükséges többség érdekeit, általában a maradék kárára. Rosszabb esetben csak úgy teszünk, mintha kiszolgálnánk őket, de sebaj, elhiszik.

Ménár Atya 2019.04.06. 09:22:33

@darlacko:
Igazad van, valahol itt a valóság, de nem értik meg.
Orbánt orbánozásssal , azok szájából akik elkúrták, nem lehet leváltani, mert azzal megint azok kerülnének vissza, akiknek egyetlen gondolatuk orbán hátáról elugorva a hatalomba kerülni, de ez már egyszer becsődölt.
Majd ha lesz olyan csoport, akinek értelmes javaslatai lesznek, és nem állnak be az orbánozó elkúrók mögé orbánozni, akkor fog orbi bukni.
Most viszont nincs alternatíva, még mindig jobb orbi, mint bármelyik más gittegylet.
Ők a legjobb rossz sajnos jelenleg.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.04.06. 09:27:01

az ugye nem zavar hogy az alkotmanyrol nem lehet nepszavazni?
nulla tudásotok van bmeg, a régi alkotmany is tiltotta az alkotmanyrol szolo nepszavazast.nem tunt fel?
az hogy mennyire menő az orbani politika az nemkosá kiderul.
szerintem keszits a "suttyo nep meg lett véve/becsapva megint" cikk vazlataid@t.

lenörd hofstadter 2019.04.06. 09:31:13

orbán kangecigány a néppártból már sikeresen kigolyózta magát. Folyamatban van az is, hogy az EU peremére kerül, az ostoba tanulatlan tahó elfelejti, hogy az EU-t nem egy koszos putriból kivakarózott, az EU-tól lopott pénzen megfizetett birkahad néhány százezres szavazóbázisával rendelkező bomlott agyú cigány kommunista módszerei és náci szemantikája fogja vezetni.

Apropó, orbánbolsevikok, milyen érzés amikor hithű náciként egy kommunista cigánytakony fütyüli a kottátokat és pattantok minden szavára?

Nem felejteni:

O1G = orbán egy tetves ótvaros koszos cigányGECI
O1G = orbán egy tetves ótvaros koszos cigányGECI
O1G = orbán egy tetves ótvaros koszos cigányGECI
O1G = orbán egy tetves ótvaros koszos cigányGECI
O1G = orbán egy tetves ótvaros koszos cigányGECI
O1G = orbán egy tetves ótvaros koszos cigányGECI

morph on deer 2019.04.06. 09:32:17

@darlacko:
“ideje lenne észrevenni, hogy olyan nincs, hogy orbánizmus”

Pedig dehogynincs. Éppen az, amit írsz:
“Orbánnak nincs ideológiája.”

Épp ez szól orbánról: nincs elv, csak érdek van. Mégpedig személyes önérdek, ami úgy van csomagolva, tálalva és alkalmassá téve “fogyasztásra”, hogy az (istenverte) istenadta nép képes legyen saját érdekeként tekinteni akár a leg elvadultabb baromságra is!

Ez az orbanizmus lényege, a tömegmanipuláció.
A populista vonal sem úgy működik, hogy egy meglévő általános igény mögé áll be, a csudát.
Úgy kezdődik, hogy az érdekeinek megfelelő cél elétéséhez szükséges össznépi elvárást előbb felépíti, hogy legyen mit - a nép “akarata” és elvárása alapján - kielégíteni.

Legnyilvánvalóbb példája a “fenyegetettség” érzésének kialakítása, hogy aztán hálásan vegyék, hogy ő jön és “megvéd” attól, ami nélküle egyáltalán nem is lett volna ott, vagy nem lett volna fenyegető.

Az is igaz, hogy mindehhez szükséges egy minden hülyeségre fogékony tömeg, ahol a myáj-ösztön felülírja a józan ész és személyes tapasztalás minden próbálkozását, ahol a szektás “hit” erősebb, mint a gondolkodás igénye, és ahol a szurkolói mentalitás szinte már elvárt, legyen szó bármiről...

Ezt orbán nem tudta volna meglépni egy másik európai országban, és ezért is van sikertelenségre itélve az európai szintű próbálkozása.
Mert függetlenül attól, hogy gyakorlatilag mindenhol vannak idegenellenes, sőt egyenesen náci csoportok, pártok és hasonlók, azért az európai többség nem elég retardált az orbáni maszlag kritikátlan elfogadására.
Ráadásul még a szélsőjobb sem hajlandó mindenhol beleállni egy vallási alapon szerveződő, harciasan nemzetiszocialista felfordulás támogatásába, hiszen azt mindenki tudja, hogy - garantáltan - mi egy ilyen történet vége.

Ménár Atya 2019.04.06. 09:35:55

@Blogolo Blogi:
Figyelj nyugger, jó olvasni amikor fideszbirkáz a fajtád, legalább ilyenkor megmutatjátok milyen is a liberális erjóper ellenzék :)
Olyan mint a cuclizmusban, nem tűrik a másként gondolkodókat :)
Na ezért van a fidesznek 2/3 -a, a bolond pojáca fletőnak meg 4-5 százaléka, de a népességfogyással az is elvész :)
Amúgy lefogadom, hogy akit te fideSSbirkának tartasz, azoknak a többsége távolabb áll a fidesztől mint te magad, csak épp nem akarnak még egy olyan elkúrót,mint fletó és bandája.
Amúgy pedig nyugodtan hülyézzétek a fideSSbirkákat, legalább biztosítva lesz ismét a 2/3 , mert a vidéki elszigetelt fideszes hülyék akik pénzért szavaznak fizetett lengyel idebuszoztatot tüntetők mögé bújva,és ukrán,meg román honosított választó szavazataival putyin és erdogan titkosszolgálatának támogatásával meghamisítva a választások eredményeit,amit amúgy gyurcsány az öszödi hős igazmondó erjóper nyert, valamiért megint a fideSSre szavaznak majd :)
Remélem nem hagytam ki semmi fontosat ami nektek szükséges a hülyeség életben tartására .
Ja, orbán nem menő! :D:D:D

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.06. 09:36:53

"A populizmus nem menő
Vagy mégis? Május 26-án meglátjuk!"

Igen, majd meglátjátok.. Vagy úgy is fogalmazhatnék, hogy ismét kénytelenek lesztek szembesülni vele:.A valóság megint rátok vigyorog..:.)))

n3spr3ss0 2019.04.06. 09:46:43

@Rettegek mert ballib vagyok: Vegyél már be valami kijózanítót, minden szavad hazugság, nézz körül a fideszben, minden 50-55 éven felüli mszmp tag volt.

Helga Beauty Salon. 2019.04.06. 09:46:47

@vergyula: A populizmus azt jelenti, hogy kiszolgáljuk a választás megnyeréséhez szükséges többség érdekeit, általában a maradék kárára............

A "kárára" duma eléggé fos demagógnak tűnik (már bocs), de inkább a többivel van a bajom.
A választás megnyeréséhez nyilvánvalóan meg kell győzni megfelelő mennyiségű embert, ez egy alapigazság, mi ezzel a problémád?
A másik szomorú történet ez a libsi szómágia a populizmussal. A jelentése közismert és teljesen pozitív, annak ellenére hogy szitokszóként vezették be.
Egyébként a ballib is próbálkozott bőven annak idején a populizmussal, csak azután hatalomra kerülvén lófaszt sem teljesítettek be ezekből így fel is hagytak vele és már csak az őket pénzelő libsi háttérhatalomnak tetsző szöveget nyomják. Ez pedig tényleg annyira szar duma hogy kénytelenek a populizmust nevetségesnek beállítani, bár nem túl nagy sikerrel.

n3spr3ss0 2019.04.06. 09:47:30

Majd beleér a keze a bilibe és felébred, oszt jó napot!

n3spr3ss0 2019.04.06. 09:49:28

@Ménár Atya: Tehát, míg a lakosság nagy része megvehető, megvezethető birkákból áll, addig marad Orbán?

n3spr3ss0 2019.04.06. 09:51:37

@apro_marosan_petergabor: Kicsit enyhült a légkör, mehetsz nyalni Észak-Korába, ott még nagyobb sikered lenne.

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.06. 09:52:53

@Rettegek mert ballib vagyok: Fletót ne bántsd ! Enélkül az idióta nélkül soha nincs meg a kétharmad. Örök hála, kedves Ferenc ! :)

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.04.06. 09:56:17

@n3spr3ss0: tegyuk fel igaz amit mondasz, persze nem, de tegyuk fel.
akkor 1989ben ezek az emberrk 20-25 evesek voltak...ketlem hogy az mszmp.ben magas szinteken lettek volna.
ellenben a faszcibalo mszpvel akik az egesz vezerkart atmentettek.vagy a fattyaikat.

2019.04.06. 09:59:59

Orbán nem menő. Orbán a jövő.

Ménár Atya 2019.04.06. 10:16:18

@lenörd hofstadter:
Ahogy nézem kisfiam, te pattansz úgy ahogy orbi húzza a talpad alá a hegedűt.
És az hogy itt gecizel, max annyit mutat meg, mennyire elrugaszkodott vagy a valóságtól :)
Csak jelzem, nem a butus fajtád van hatalmon jelenleg, és szerintem nem is lesz, tehát nem hiszem hogy győzelmi ünnepet kellene tartanod , mivel már 9 éve nem rúg labdába a fajtátok :)

De nyugodtan told a hülyeségeidet, legalább életben tartod orbit :)

Ménár Atya 2019.04.06. 10:25:24

@n3spr3ss0:
Igen, amíg az ellenzéki szavazókat meg lehet venni egy tál lencsével, és egy gyurcsány fle pojáca megtudja vezetni őket annyival ,hogy orbi a patás ördög, és ezt a birka ellenzéki szavazó beveszi, hát orbi addig marad :)

vergyula 2019.04.06. 10:26:22

@Helga Beauty Salon: "A választás megnyeréséhez nyilvánvalóan meg kell győzni megfelelő mennyiségű embert, ez egy alapigazság, mi ezzel a problémád?" - amennyiben a dolog úgy zajlik, hogy:
- Mi a baj, nép?
- Ez és ez.
- Megoldom, ha rám szavaztok.
- Oké.
Akkor semmi gond, főleg ha tényleg megoldja. De ha:
- Nép, ez és ez a bajotok, ugye?
- ööööööö
- Mondom, hogy ez és ez, én tudom.
- öööö, hát jó.
- Megoldom, ha rám szavaztok.
- Hát jó.
Akkor Mo.-on vagyunk.

"A másik szomorú történet ez a libsi szómágia a populizmussal. A jelentése közismert és teljesen pozitív, annak ellenére hogy szitokszóként vezették be."
Akárcsak a liberalizmus, melynek jelentése teljesen pozitív.
A populista szómágia a liberalizmussal egy még szomoúbb történet.

Nagykörúton túli magyar 2019.04.06. 10:39:16

@vergyula:
- Nép, az a bajotok, hogy Orbán lop, ugye?
- ööööööö, hát ha rosszul kormányozna, akkor kevesebb lenne a pénzünk, erre ha még többet is lopna, akkor meg még kevesebb. De hát több van, szóval...
- Mondom, hogy az a bajotok, hogy Orbán lop, én tudom.
- öööö, hát, szóval, ahogy az előbb is mondtam, ha..
- Megoldom, ő nem fog lopni, ha rám szavaztok.
- Hát izé... , akkor megyünk szavazni negyedszerre is sorozatban.

Ad Dio 2019.04.06. 10:49:37

Ha a populizmus azt jelentené, hogy a demokrácia alapját adó középosztály érdekei érvényesülnek az elit ellenében, akkor azt kell mondjam, a populizmus sokkal jobb mint az elitizmus.

Hogy azt jelenti-e, az még sajnos nyitott mondat.

Nagyon kellene az a fránya lépés a közvetlenebb demokrácia irányába...

morph on deer 2019.04.06. 11:05:39

@Ad Dio:
“Nagyon kellene az a fránya lépés a közvetlenebb demokrácia irányába...”

Ahogy mondod.
Csak az a baj, hogy a hatalmon levőknek ez egyáltalán nem áll érdekében, a lakosság többségének meg még az alapszó jelentése is ködös, jobb esetben.
Így nem lesz könnyű.

Helga Beauty Salon. 2019.04.06. 11:19:23

@vergyula: Köszi a választ, csak azt nem értem hogy miért kellet ezt ilyen bárgyú színvonalon előadni? Főleg az első részben fellelhető műdialógus szomorított el, most ilyen hülyének nézel, vagy ennyire tellett?

Helga Beauty Salon. 2019.04.06. 11:33:25

@vergyula: A populista szómágia a liberalizmussal egy még szomoúbb történet.................

Nem tűnt fel hogy libsit írtam és nem liberálist? A libsiknek semmi közük a klasszikus liberalizmushoz, hiába nevezik magukat liberálisnak, a napi gyakorlatban nyoma sincs a szabadelvűségnek, csupán romboló konvenciódöntögető fasizmus amit művelnek.

orbántrollirtó 2019.04.06. 11:34:52

@Helga Beauty Salon: @Ménár Atya: @valaki nagyon más:

Te nyomorult hazudozó orbán propagandista! Még mindig itt baszod a ludat? Azt hiszed az orbáni moslékra kíváncsi valaki? Takarodj a köztévére, vagy a Kossuth rádióba, vagy az origóra te tolvaj fideszpatkány.

Rettegek mert ballib vagyok 2019.04.06. 11:36:42

@Helga Beauty Salon:

Én csak az Index blogszerkesztőjét nem értem.

Tényleg ennyire hülyének nézi az embereket, hogy az összes Gyurcsány seggnyaló bérrettegő, atom marhaságot kényszeresen kitolja a címlapra ?
Vagy ő maga is ennyire elvakult gyűlölködő ballib barom ?

Mondjuk az Indexnél ez alapelvárás.. ;)

morph on deer 2019.04.06. 11:37:13

@valaki nagyon más:
“Orbán a jövő.”
:)
Hát hogyne bassky.
A budai várral meg a huszárokkal, okvetlenül.
Ugyancsak a jövőt jelzi a Kossuth tér negyvenes éveket idéző helyreállítása, meg a többi korabeli diszlet felépítése is, hogyne!

A dohos, penészes és rothadt ideológiák kikukázása a történelem szemétdombjáról meg már egyenesen a látnoki képességeit bizonyítja, ó igen, mi mást?

Ti meg veszitek az összeeszkábált és újrafestett világmegváltó faszságokat az “etnikai homogenitásról” meg a “keresztényi értékekről” szóló handabandákat, amit orbán maga sem hisz ugyan, mert annyira azért nem ostoba, mint a követői, de ha nekik ez kell... Nektek elég pár “megvédjük” meg “követeljük” kezdetű mondat, és minden nemzetvédő azonnal elalél, hogy mekkora hős ez a viktor, hát minimum három Hunyady János meg két Dugovics Titusz, enyhe Horthy Miklós beütéssel...

A jövő. Az.
De szép is lesz..!

Rettegek mert ballib vagyok 2019.04.06. 11:39:48

@Helga Beauty Salon:

Ez pontosan így van.
A libsik a különvéleményt cenzúrázzák, a másként gondolkodókat megbélyegzik, a tüntetőket beazonosíthatatlan karhatalmistákkal veretik rommá.

Orbán a maga illiberalizmusával kategóriákkal liberálisabb, mint a hazai ballibek.
Szerecnsére ezt mindenki tudja. Ezért esett ki a faszba az SZDSZ és ezért nem rug labdába Fodor Gabika se.
Persze próbálkoznak PM, Együtt, meg Momentum néven, újra és újra, de ezek is hamvába holt kísérletek.

Rettegek mert ballib vagyok 2019.04.06. 11:42:21

@morph on deer:
Az etnikai homogenitás, a keresztány értékrend, és az egészséges nacionalizmus a magyarság fennmaradásának az egyetlen lehetséges jövője.

Értem hogy te Soros után szabadon a nemzetállamok felszámolását tűzted ki célul, (és ennek érdekében migránsokkal töri meg a homogenitást EU szerte) de szerencsére a magyarok elsöprő többsége ezt a faszságot nem zabaálja kétpofára.

Rettegek mert ballib vagyok 2019.04.06. 11:51:24

@Rettegek mert ballib vagyok:
"Az etnikai homogenitás, a keresztány értékrend, és az egészséges nacionalizmus a magyarság fennmaradásának az egyetlen lehetséges jövője."

A szerepek is le vannak osztva..

A migráció hivatott megtörni a homogenitást minden nemzetállamban. (EU-s pénzek bankkártyák a muszlim migránsoknak, Migrációt segítő szervezetek pénzzel kitömése, Migrációt megállítani kívánó és elutasító országok szégyenpadra állítása)

A CEU és a többi ballib műhely keresztény értékrend felszámolásán dolgozik. (Gender szak, meleg lobbi, deviancia terjesztés))

A liberalizmus alkotmányba és alapjogokba vésése, az egészséges nacionalizmus megmaradását hivatott eltörölni. (Ezért ordít a libsi horda az illiberalizmus szó hallatán)

orbántrollirtó 2019.04.06. 12:00:47

@Rettegek mert ballib vagyok:

Te agyhalott orbántroll! Most zavartam el három nickedet! Erre az orbáni moslékot és hazugságokat megpróbálod egy másik nickeden ide önteni.

Akkor én most elmondom neked, hogy takarodj ezzel a nickeddel is az origóra vagy a riportra, vagy bármelyik fideszes szennylapra mert rátok tolvaj, hazug fideszesekre a kutya sem kíváncsi.

enrikokaruszo 2019.04.06. 12:03:58

nincs mese, ki kell cserélni a választókat....ja, télleg

Ménár Atya 2019.04.06. 12:10:44

@orbántrollirtó:
Butuskám, szerencséd van, ma ráérek a magadfajta agyhalottakat kicsit felébreszteni :D
Nem bírod a kritikát mi?
Jó lenne ha csak a fajtád tolná itt a süket szöveget igaz?
De hát az élet már nem olyan mint bolond fletó korában, ahol nem tűrték az ellenvéleményt :)
Most demokrácia van,meg szólásszabadság! :D:D:D

Nagykörúton túli magyar 2019.04.06. 12:14:33

@Ménár Atya: Hagyjad, ez csak egy robot. Ember nem létezhet ilyen alacsony intelligenciával.

Tangooo 2019.04.06. 12:14:49

"A populizmus nem menő"
Csak a populizmus a menő egy demokráciában. Popolo szó jelentése : nép. Miért ne lenne menő, ami a népnek tetszik? Majd a nép megváltoztatja a véleményét,m ha úgy gondolja.

2019.04.06. 12:21:59

@MAXVAL bircaman közíró: "A nép mindig nyer, előbb vagy utóbb. Ezért képtelenek a liberálisok legyőzni a populizmust. " Aztán a nép, amikor már nincs mit enni, könyörögve fordul azokhoz, akiknek eszük van.

vergyula 2019.04.06. 12:30:24

@Helga Beauty Salon: Egyik sem, így volt egyszerűbb.

vergyula 2019.04.06. 12:32:56

@Helga Beauty Salon: Értelek, de a populistának titulált politikusoknak sincs sok közük a szó eredeti, pozitív jelentéséhez. Hívjuk őket popsiknak?

Ad Dio 2019.04.06. 12:44:41

@morph on deer:

Korunk egyik jellemzője az, hogy a politika fokozatosan kikerül a politika hagyományos tereiből. Az átlag szavazó ma sokkal tudatosabban politizál, mint bármikor megelőzően.

Az elit és a középosztály érdeke szembetűnően elvált egymástól.

Erre az elit azzal reagált, hogy a mérsékelt bal és jobb erőket a centrumban tartva lehetetlenné és egyben értelmetlenné teszi a választást.

A szélsőség nem szalonképes.

A középosztály egyetlen esélye a közvetlenség.

A technológia készen áll.

Az igény napról-napra növekszik.

Ahol kereslet van, ott előbb vagy utóbb kínálat is lesz.

Elárulom: ha holnap Gyurcsány Ferenc áll elő a közvetlen demokráciára való átállással, gondolkodás nélkül adom neki a voksom. Sőt! Aktivistaként gyűjtöm majd neki a voksokat ;-). Persze ha kiépül az a fránya közvetlenebb forma, ő lesz az első, aki kiszavazok majd megint :-))).

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2019.04.06. 12:48:05

@Rettegek mert ballib vagyok: az index alapból hazudik minden cikkben és blogban. Fake news site.

vergyula 2019.04.06. 12:48:45

@Rettegek mert ballib vagyok: Az etnikai homogenitásnak önmagában semmi jelentősége. Aki betartja a befogadó közösség írott és íratlan szabályait, annak mit számít a származása?
Genderszakkal a keresztény értékrend ellen? A genderszak olyan dolgokkal foglalkozik, melyek nélküle is léteznek. Csak fel akarja nyitni a szemeket.
Egészséges nacionalizmus? Illik ismerni az ország történelmét, ápolni a nyelvét, fejből tudni a himnuszt, védeni az országot egy esetleges háború esetén. Minden egyéb már egészségtelen.

Nagykörúton túli magyar 2019.04.06. 12:55:59

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: Hazudnak, áhh, ezt olyan szépen meg lehet fogalmazni:
"A valóságban a cikkben szereplő tényállítás ellenkezője az igaz"

index.hu/belfold/2017/10/31/helyreigazitas/

orbántrollirtó 2019.04.06. 13:14:59

@Ma is mentek gecizni?: @Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta:

Még mindig itt hazudozol te nyomorult orbántroll? Nem loptatok még eleget? Nem elég orbán ráhel 12 milliós karórája, meg az 1 millió forintos bőrtáskája? Nem elég orbán vejének az 50 milliós mercédesz terepjárója? És mészáros yachtja meg százmilliárdjai? Nektek mocskos fideszeseknek semmi sem elég?

Csak lopni, lopni, lopni még ennél is többet ugye? Takarodjál innen te hülye fidesz propagandista! Az orbáni moslékra már senki nem kíváncsi! Menj az origóra vagy más fideszes szennylapra!

Pipas 2019.04.06. 13:28:11

@morph on deer: "A budai várral meg a huszárokkal, okvetlenül. "

Attól még lehet modern egy szakács, hogy néha konyhasót is használ, ami évezredek óta használt fűszer. Csak egy elmebeteg gondolhatja, hogy csak úgy lehetünk modernek, ha mindent kidobunk az ablakon ami nem tegnap lett kitalálva.

Ettől függetlenül az orbán nem kimondottan modern persze, csak ez a huszárokkal példálózás, ami marhaság.

lenörd hofstadter 2019.04.06. 13:39:21

Szeretem az agyhalott, ostoba fajtádat, jókat lehet röhögni rajtad ahogy 30 nickkel egyedül tömegnek akarsz látszani.
Csak szólok, a "GECI" a te fajtád találmánya, a te egyik liblinged akasztotta rá nagyon találóan és jó emberismeretre vallóan a törpe kangecigányodra. Igaz, haver volt, előnnyel indult mivel közelről ismerte a kancigányt és így pontosan tudta mekkora ótvar féreg.
Én csak használom, mert mint jól látszik az ostoba fajtád kiborul attól ha a kedvenc kancigányodra Bayer elv és esti seggnyaló társad számotokra az ő mocskos pofájából kedves szavaival hivatkoznak.
És ez jó, a buta fajtádnak ez kell.
A többivel meg ne törődj, számodra a lényeg:

O1G = orbán egy tetves koszos kanGECIgány
O1G = orbán egy tetves koszos kanGECIgány
O1G = orbán egy tetves koszos kanGECIgány
O1G = orbán egy tetves koszos kanGECIgány
O1G = orbán egy tetves koszos kanGECIgány
O1G = orbán egy tetves koszos kanGECIgány

lenörd hofstadter 2019.04.06. 13:40:26

@Ménár Atya:

Szeretem az agyhalott, ostoba fajtádat, jókat lehet röhögni rajtad ahogy 30 nickkel egyedül tömegnek akarsz látszani.
Csak szólok, a "GECI" a te fajtád találmánya, a te egyik liblinged akasztotta rá nagyon találóan és jó emberismeretre vallóan a törpe kangecigányodra. Igaz, haver volt, előnnyel indult mivel közelről ismerte a kancigányt és így pontosan tudta mekkora ótvar féreg.
Én csak használom, mert mint jól látszik az ostoba fajtád kiborul attól ha a kedvenc kancigányodra Bayer elv és esti seggnyaló társad számotokra az ő mocskos pofájából kedves szavaival hivatkoznak.
És ez jó, a buta fajtádnak ez kell.
A többivel meg ne törődj, számodra a lényeg:

O1G = orbán egy tetves koszos kanGECIgány
O1G = orbán egy tetves koszos kanGECIgány
O1G = orbán egy tetves koszos kanGECIgány
O1G = orbán egy tetves koszos kanGECIgány
O1G = orbán egy tetves koszos kanGECIgány
O1G = orbán egy tetves koszos kanGECIgány

Semper Fidelis 2019.04.06. 13:50:14

@lenörd hofstadter: Akinek ilyen ellenzéke van, mint ti, annak barátok már nem is kellenek. Esküszöm, az Orbán ha tudna a létezésetekről, tuti örülne neki. Épeszű ember nem szavaz oda, ahonnan ez a sok mocskolódás, meg szenny ömlik.

orbántrollirtó 2019.04.06. 13:56:08

@Semper Fidelis: m

Takarodj innen te nyomoronc fizetett hazudozó orántroll! Nem loptatok még eleget? Nem hazudtatok még eleget? Nem tettétek Európa szégyenévé a hazánkat? Nem bontottátok le a jogállamot? Nem lett orbán összes rokona, csókosa, haverja milliárdos?

Dehogynem! Takarodj a kurva anyádba innen te hazug fidesztroll!

Mickey Pearce 2019.04.06. 13:58:07

@lenörd hofstadter:
Te nyilvánvalóan rasszista vagy, ez európában nem menő, "civilizáltabb" nyugati országokban börtönbe is zárnának a kommentjeid miatt

tpl 2019.04.06. 14:05:12

"... nem veszik észre, hogy olyan diktatúrát építenek, mint a kommunizmus?..."

Rettegek mert ballib vagyok 2019.04.06. 14:06:33

@Ma is mentek gecizni?:

Ez annyira de annyira jellemzi az Index, 444, RTL féle hírhamisítókat..
Ezt beidézem teljese gészében, mert annyira jellemző.. :D

index.hu/belfold/2017/10/31/helyreigazitas/
2017. október 17. napján a Deutsch Tamás feljelentette Gyurcsányékat az EU-nál című cikkünkben azt a valótlan tényt állítottuk, hogy a Gyurcsány Ferenc által Orbán Viktorral szemben indított peres eljárás Orbán Viktor pervesztességével zárult, és perköltséget kellett fizetnie, valamint nyilvánosan bocsánatot kellett kérnie Gyurcsány Ferenctől. A valóságban a cikkben szereplő tényállítás ellenkezője az igaz, vagyis az, hogy az említett peres eljárásban született jogerős döntés alapján Orbán Viktor pernyertes, és az Altus Zrt. pervesztes lett, azaz Orbán Viktornak nem kellett sem perköltséget fizetnie, sem pedig nyilvánosan bocsánatot kérnie Gyurcsány Ferenctől, azonban az Altus Zrt.-nek perköltséget kellett fizetnie Orbán Viktor számára.

morph on deer 2019.04.06. 14:10:56

@Rettegek mert ballib vagyok:
“Az etnikai homogenitás, a keresztány értékrend, és az egészséges nacionalizmus a magyarság fennmaradásának az egyetlen lehetséges jövője.”

Lófax szivi.
Az egészséges, kölcsönösségi alapon történő együttműködés, a szomszédok tiszteletben tartása lényegesen többet segít, mint a melldöngető, kötözködő, “csakazért is” magyarkodás!
Ezzel csak az értelmetlen konfliktusokat lehet gerjeszteni, - lásd a legutóbbi himnusz ügyet, - semmi másra nem jó.
A magyaroknak meg csak árt.

Persze aztán lehet kikérni magunknak, meg szaladgálni panaszra, csak éppen az egészre nem volt szükség, már a kezdetektől fogva...

Az “egészséges nacionalizmus” szép lenne, ha lenne olyan, de én még nem tapasztaltam hasonlót sem.
Talán a patriotizmus közelebb lenne az elfogadhatóhoz, de attól tartok, azt sose tudjuk meg.

Az igazi nemzeti büszkeség és az öntudatos magyarságtudat - szerintem - soha nem más népekkel szemben érzett felsőbbrendűségi tudat, soha nem arról szól, hogy mi különlegesebbek, szebbek, jobbak, okosabbak vagyunk másoknál, hanem arról, hogy magyarként megbecsült helyünk legyen az egyéb népek között.
Ne azért tudják, hogy magyarok vagyunk, mert már megint látnak egy tahót, aki nem tud viselkedni, és akkor az már csak magyar lehet, mint drága miniszterelnökünk, az ég szerelmére..!

Etnikai homogenitásról beszélni egy ennyire sokféle összetételű nép esetén minimum illuzórikus, de főleg tudatlanságra vall.
Ez majdnem akkora marhaság, mintha az USA ragaszkodna az etnikai egyféleséghez! Nem egészen, de ugyanaz kicsiben.

Egy ország vallási alapon történő megkülönböztetése pedig eleve faszság, bármelyik vallásról legyen is szó.
Egy szekuláris állam ahol vallásszabadság van sokkal inkább élhető, mint egy fundamentalista, vallási mániákusokkal megtűzdelt állam, és ez igaz még a vallásosakra is.

A muszlimok “betelepítése” és/vagy annak szándéka nem más, mint hazugság.
Azt pedig értelmes ember semmiképp nem gondolhatja komolyan, hogy pár száz vagy akár pár ezer menekült/migráns/whoever befogadása veszélyeztetné a magyar kereszténységet, és az ország iszlamizációjához vezetne!

Hány kínai is él nálunk? Több tízezernyi, ha nem tévedek.
Ennek következtében mennyien váltottak a taoizmusra, lettek buddhisták, esetleg váltak Konfúciusz követőivé?
Ugyan már!

Azt meg bármelyik reálisan gondolkodó rmber képes lehetne belátni, hogy egyedül, saját erőből még néhány eltévedt cserkészt sem lennénk képesek megállítani, nemhogy több tízezres tömegek összehangolt áradatát, ha úgy hozná a sors. Önmagában a szájhősködés ehhez nem elég, más meg ugye nincs.

Az a benyomásom, hogy a “realitástudat” már megint nem egy igazi magyar szó, így aztán hiányzik is legfőbb vezetőnk szótárából...
Kár.

morph on deer 2019.04.06. 15:09:41

@Pipas:
“Attól még lehet modern egy szakács, hogy néha konyhasót is használ, ami évezredek óta használt fűszer.”

Évezredek óta FOLYAMATOSAN használt!
Tehát nem csak hatásvadász célból kapták elő megint.

Nekem ezzel a huszárosdival az a gondom, hogy része a porhintésnek, egy kitalált narratívának, egy sosemvolt “dicsőséges múlt” diszleteinek újragyártott tartozéka!

Azaz hazugság.

enrikokaruszo 2019.04.06. 15:11:00

@morph on deer: csúsztatások és hazugságok halmaza volt, amit idedünnyögtél
javaslatom:
feküdj széttárt karral
lazíts
gyors lesz, a végén tetszeni fog
én, annak tudatában, hogy nyelvünk és kultúránk egyetlen, és ezért pótolhatatlan, azt teszem, amit szerintem tenni kell
homogenitásról szó sincs
elfogadsz
elfogadlak

horvathviteztamas 2019.04.06. 15:22:14

Ez az irka-firka szánalmas...nem menő...

midnight coder 2019.04.06. 15:50:04

A post elkövetője jó eséllyel meglátja majd a következő 20-30 évben hogy mi a menő és mi nem. És azt is, hogy a xenofóbia és az iszlamofóbia nem annyira ördögtől való dolgok, valamint azt is, hogy nem csak a fehér ember rasszista.

Jakab.gipsz 2019.04.06. 15:54:08

@morph on deer: @orbántrollirtó: @lenörd hofstadter:

Nos, ha nem tetszik a magyarok keresztény demokráciája, amely populista ennyiben közérthető, el lehet menni egy jobb élet reményében, valahová, (Amerika megtelt, most szóltak róla).

Márpedig a sátánfajzat Soros politikailag korrekt globálisan nyitott társadalmából nem kérünk, nincs alku és nem lesz kompromisszum.

Ezt pedig jogotok van tudomásul venni, más jogotok nincs. Ennyi.

midnight coder 2019.04.06. 15:54:19

@morph on deer: Minden népnek megvan a maga legendája, és egyik sem feltétlenül áll sziklaszilárdan a valóság talaján.

Ménár Atya 2019.04.06. 16:11:02

@lenörd hofstadter:
Ma már ne igyál többet, és ne menj napra, láthatóan elment a maradék kis eszed is :D

inteligencs elenzeki 2019.04.06. 16:24:18

@orbántrollirtó:

"Az orbáni moslékból elegünk van nekünk is és Európának is. "

A "nekünk" alatt nyilván az a pár-ezer ember értendő Magyarországon, akik a tüntetéseiteken megjelenik.
"Európa" alatt meg talán az az uniós politikai réteg értendő, akik a "virágozzék 100 virág" ideológiai palettáján mozognak, és veregetik egymás vállát a Gyuribá-val.
Mert Európában már egyre nagyobb az a réteg, akik a libsikkel nem értenek egyet.

Nagykörúton túli magyar 2019.04.06. 16:36:24

@Comte de Gippaud:
"A "nekünk" alatt nyilván az a pár-ezer ember értendő Magyarországon, akik a tüntetéseiteken megjelenik."

Pff, pár ezer?? A múltkor háromszor kellett megszámolni őket a Hősök terén, mert nem voltak meg százan se, aztán már beálltunk röhögve mi is, meg egy komplett busznyi koreai turista, hogy meglegyen nagy nehezen az a a száz fő, különben nem indulhattak volna el az Andrássyn.

inteligencs elenzeki 2019.04.06. 16:42:29

@morph on deer:

"Az egészséges, kölcsönösségi alapon történő együttműködés, a szomszédok tiszteletben tartása"

Blablabla....
A helyzet az, hogy mi csak tiszteletben tartanánk őket, de ez erősen egyirányú. Megvan ennek az oka nyilván, a szlovákoknál talán az, hogy fiatal állam, jelents magyar kisebbséggel, a hülye Uhorsko tudatukkal, kreált történelmükkel.
A Románoknál tulajdonképpen hasonló a helyzet. Városok átkeresztelése, iskolában tanított hamis történelem, (nálunk melyik történelem könyvben olvasol Hun eredetről ?)
Himnusztörvény ? Tökéletesen illik ebbe a szcenárióba.

"szomszédok tiszteletben tartása" ugyan mire ?

inteligencs elenzeki 2019.04.06. 16:45:45

@Ma is mentek gecizni?:

:)))) Szóval nekik elegük van Orbánból. Mondjuk pár 100 embert bármilyen baromságra összeszedek én is. pl. Tiltsuk be a hajszárítókat, mert környezetet rombolnak.

arabok balrol 2019.04.06. 16:45:52

Nekem a Fidex epp eleg meno a kov. 3 ogy-i valasztasra

2019.04.06. 17:05:18

"A populizmus nem menő"
Ez onmagaban egy oximoron.

arabok balrol 2019.04.06. 17:24:48

@Comte de Gippaud: A szlovakok mar megjuhaszkodtak az ugyben. Szerencsejukre.

Blogolo Blogi 2019.04.06. 17:33:36

@Jakab.gipsz: Ahelyett, hogy itt osztod az eszt, kezdjed inkabb beszogelni a putri ablakait meg az ajtot, mert mindjart indul a migranskaravan es akkor lesz csak siras-rivas, fogcsikorgatas.

inteligencs elenzeki 2019.04.06. 17:58:23

@morph on deer:

"Etnikai homogenitásról beszélni egy ennyire sokféle összetételű nép esetén minimum illuzórikus, de főleg tudatlanságra vall.
Ez majdnem akkora marhaság, mintha az USA ragaszkodna az etnikai egyféleséghez! Nem egészen, de ugyanaz kicsiben. "

Attól függ mit értünk etnikai homogenitáson. Mert genetikai homogenitást már senki nem ért ez alatt. Mindenki tudja, hogy a világon néhány elszigetelt törzsön kívül nincs genetikai homogenitás.
Etnikai homogenitás alatt sokkal inkább kulturális nyelvi homogenitás értendő.
Ez számunkra Magyarok számára már csak a történelmi tapasztalatok miatt is fontos lehet.

Amúgy az USA-val összevetni a középeurópai viszonyokat eleve baromság, tekintve, hogy egészen mások a történelmi gyökerek. Az USA-ban mindenki (kevés kivételtől eltekintve) bevándorló. Nem akármilyen, hanem zömében európai (zsidó-keresztény kultúrkör) származású. Mondhatnánk, hogy milyen remek, milyen jó, de erről azért meg kéne kérdezni az indiánokat is. Akiknek ugyebár az etnikai homogenitásuk jelentősen sérült . Nem is beszélve a vesztett területekről.

inteligencs elenzeki 2019.04.06. 18:05:21

@arabok balrol:

"A szlovakok mar megjuhaszkodtak az ugyben. Szerencsejukre."

A baj az, hogy van ezer más dolog, amivel kapcsolatban ez nem történt meg, pl. a Benes dekrétumok nemzetiségeket sújtó része.
Az unióval éppen ez a bajom, miközben wilkommenkulturoznak, az őshonos nemzetiségek mehetnek a lecsóba.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.04.06. 18:17:29

@morph on deer: a nalunk elo kinaiak nagy resze kinai allapolgar, de ha nem az akkor sem fog téritgezni, politizalni foleg nem, mert fosnak a koomunsta kinától. az iszlam terjedesevel a buddhizmust, taoizmus amelyek NEM térítő vallasok, mutatja mennyire aljas egy senki vagy.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.04.06. 18:18:15

@FILTOL: azviszlam terjedesevel összehasonlítani

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.06. 18:42:12

@morph on deer: Az a sokféle összetétel zömmel a keresztény kultúrkörből érkezett, illetve felvetették velük a kereszténységet és elmagyarosodtak (kunok). Valamint nem várták az ide bevándorlókat pc idióta jogvédő szervezetek és vastag segélyek.

Pipas 2019.04.06. 18:59:05

@morph on deer: "Nekem ezzel a huszárosdival az a gondom, hogy része a porhintésnek, egy kitalált narratívának, egy sosemvolt “dicsőséges múlt” diszleteinek újragyártott tartozéka!"

Nosztalgia. Mindenkiben van nosztalgia, minden nemzetnek vannak megszépített dolgai a történelmében. Minden nemzet múltjában vannak dicsőséges napok.

Azt sugallni, hogy a magyaroknak ez nem jár, nekünk folyamatosan bűntudatban meg kisebbségi komplexusban és tanult gyámoltalanságban kell élnünk ugyanúgy árt mintha állandó álomvilágban élnénk.

A románok nem voltak olyan háborúban, ahol ne árulták volna el a saját szövetségeseiket, mégis nagy nemzetnek tartják magukat. A magyarok kitartottak a szövetségeseik mellet, most azt mondják a magyarok közül páran, hogy mi vagyunk hitler utolsó csatlósai. Magyarország erős birodalmat épített románok, szlovákok, szerbek, zsidók, cigányok összefogásával, miközben az amerikában rabszolgaság volt. Ma azt mondják, hogy rasszisták és elnyomók voltunk ezért jogos volt elrabolni az ország nagy részét. A szlovákok egy emberöltővel ezelőtt jutottak el az államalapításig, most azt mondják, hogy nem is volt olyan, hogy magyar királyság, mert abban a magyarok csak egy voltak a sok nemzet közt. Az angolok egész kontinenseket igáztak le, most azt mondják, hogy idegengyűlölők vagyunk, mert meg akarjuk őrizni az önállóságunkat. A svédeknél gyújtogatják a kocsikat az utcán, ők azt mondják, hogy szerintük a magyarok megverik a menekülteket a határon.

Mindenbe bele lehet magyarázni valami szégyenletes dolgot és ezt nyomják is elég erősen a körülöttünk lévő nemzetek rólunk. Nem árt ellensúlyozni és felemelt fővel járni néha.

Hungryhorse 2019.04.06. 19:02:26

Orbán apjának NULLA köze volt/van az MSZP-hez.
Az USA nem rendelkezik alkotmánybírósággal.

A poszter sötét és hazug.

Pipas 2019.04.06. 19:04:14

@midnight coder: "Minden népnek megvan a maga legendája, és egyik sem feltétlenül áll sziklaszilárdan a valóság talaján."

Pontosan. Még amerikának is, pedig az egészet a múlt héten még indiánok (nem curry, hanem sastollas indiánok) lakták. Marhatolvajokból, tehenészfiúkból meg prostituáltakból eszkábáltak maguknak legendás múltat. :)

Pipas 2019.04.06. 19:05:38

"A populizmus nem menő"

Szerencsére áltsulis sint felett már nem így gondolkodnak az emberek. A jégeralsó sem cool, de ha szükséges, akkor szükséges. :D

arabok balrol 2019.04.06. 19:30:11

@Blogolo Blogi: Osszetevesztesz anyaddal, te heller-sneider fele patkanykoalicios meteltnaci

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.04.06. 19:38:37

Trump se menő. Kb azon a szinten van, mint Orbán: megynyert 1 választást, nem éppen arányosan, úgy, hogy behülyített elég sok idiótát. De azóta már be is bukott egy választást, az USA gyorsabban tanul.

Blogolo Blogi 2019.04.06. 19:38:53

@arabok balrol: bar vess meg erte, de ruhellem a buzikat, mint te. Leszarom mit gondolsz errol.

Blogolo Blogi 2019.04.06. 19:51:36

@arabok balrol: apad vagy valamelyik pap akasztott be eloszor? Egyik sem sajnalt, az tuti.

exterminador 2019.04.06. 19:59:19

@math0: éppen ez jutott eszembe. Trump a legkisebb mértékben sem menő. Szerencsére a jelenlegi népszerűségi mutatóival, ami már egy éve ugyanazon a szinten stagnálnak, esélye sincs választást nyerni. Nem hiszem, hogy fel tudná még egyszer szívni magát, ahhoz ugyanis vissza kellene vennie, amire alkatilag képtelen.

Blogolo Blogi 2019.04.06. 20:01:48

@arabok balrol: sirtal vagy elvezted?
Erre inkabb ne is valaszolj, tulajdonkeppen mar kiderult.

zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt 2019.04.06. 20:12:53

"Orbán és apja az MSZP tagja"

ez a csávó nagyon rossz minőségű füvet szívhat; Dzsordzsi bácsinak szólni kell több lóvét utaljon.

orbántrollirtó 2019.04.06. 20:18:43

@Pipas: @zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt: @arabok balrol:

Te nyomorult hazug orbántroll. Ha i sorban gyártod a nickjeid és itt baszod a ludat egész nap, akkor azt hiszed hogy tömegnek látszol, te marha?

Az orbáni moslékra már sem Európa sem a magyar nép nem kíváncsi. Takarodj innen a kurva anyádba, vagy az origóra, a köztévére vagy bármelyik hazug fideszes szennylapra.

orbántrollirtó 2019.04.06. 20:23:07

@Hungryhorse:

Takarodj innen te hazug orbántroll a kurva anyádba. Ugyanis ORBÁN APJA Orbán Győző MSZMP tag volt és már 1966-ban belépett a komcsi pártba. Orbán pedig kisz titkár és sorosösztöndíjas.

Hungryhorse 2019.04.06. 20:27:31

@orbántrollirtó: a poszter orban apja kapcsán az mszp-ről hazudozik és az usa alkotmánybíróságáról.

Te meg egy trágár barom vagy, akit leszarok.

Magasról.

orbántrollirtó 2019.04.06. 20:36:51

@Hungryhorse:

Igen, elírta a blogoló mszp-t írt mszmp helyett. Ebben igazad van.

Viszont te egy mocskos troll vagy, egy rohadt aljas orbán propagandista. Ebből következően pedig takarodj innen a kurva anyádba, vagy mészáros lőrinc szenny médiájába. Az orbáni moslékra, ami a szádból ömlik már senki nem kíváncsi.

Ménár Atya 2019.04.06. 20:53:39

@Hungryhorse:
Szia váltás van, innen átveszem ezt a bolond orbántrollirtót :D
orbántrollirtó nem menő!
Hungryhorse a menő! :D:D

kunzoo 2019.04.06. 21:14:34

Ez a poszt remek ivós játék lenne. Egy pálesz amikor újra jön a "fékek és ellensúlyok".

illaim 2019.04.06. 21:51:57

Ez a blog megint az elevenjébe talált! Az fidess SA teljes csürhéje itt vonyít! LOL

arabok balrol 2019.04.06. 22:54:47

Nezem a Das Bootot, lipsik

Jakab.gipsz 2019.04.07. 05:09:48

@Blogolo Blogi: @math0: @illaim: @orbántrollirtó: @zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt:

Cuki pofák vagytok.
Csak azért mert egymás fenekét körbe nyaljátok, ami bizonyosan jól eső érzés,számotokra, ámde ettől, még nem lesz igazatok.

Van egy rossz hírem a számotokra, a hazugság, mint olyan szándékos tett, amelynek, van egy kellemetlen következménye: soha sem válhat igazsággá, egyetlen egy multiuniverzumban sem.

Hi-hi-hi.

Hungryhorse 2019.04.07. 08:30:00

@orbántrollirtó: a poszter orbán apja kapcsán az mszp-ről hazudozik és az usa alkotmánybíróságáról.

Te meg egy trágár barom vagy, akit leszarok.

Magasról.

El lesztek hajtva a fenébe 2 hónapon belül: www.kozvelemenykutatok.hu
Megint.
Ez megunhatatlanul szórakoztató.
Húzzatok bele!

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.07. 11:27:50

@math0: Ne zavarjon, hogy a félidős választásokat szinte mindig bebukja az elnököt adó párt. Esetünkben a republikánus többség megmaradt a szenátusban..

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.04.07. 12:09:43

@Jakab.gipsz: "a hazugság, mint olyan szándékos tett, amelynek, van egy kellemetlen következménye: soha sem válhat igazsággá, egyetlen egy multiuniverzumban sem. "

A multiverzum valamelyik univerzumában a te hazugséágod akár igaz is lehet. A multiverzumokrók sincs fingod sem, ennyire idióta vagy.

Ellenben a mi Univerzumunkban a te hazugságaid hazugságok maradnak.

yourmomtits 2019.04.08. 20:02:20

@morph on deer: nem. ez csak azt jelenti, h a ti elképzeléseitek megint nem találkoztak a valósággal.

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.09. 09:20:02

@math0: Attól, hogy a félidős választásokat bukja, még simán nyerhet elnökválasztást, ahogy erre számos példa volt. Természetes, hogy egy győztes politikai oldal a ciklus közepére veszít a népszerűségéből.
süti beállítások módosítása